сряда, 1 февруари 2012 г.

Варненско ледено езеро


Доста време студ, нетипично за Варна, но какво да се прави к'вото такова :) От една страна така по-добре.. И както всяко нещо води до друго нещо, лошия и гаден студ за едни води до разни ледени работи тук и там. Приятна гледка за окото, но само ако си добре екипиран тип сарма. Ако не сте екипирани тип сарма рискувате да ви по замръзнат пръстите, носа, ушите и разни други ваши крайници изложени на студа. Е.. аз бях екипиран тип сарма на половина и само пръстите ми по замръзнаха хаха :) Малко остана по едно време и повече да по замръзна, но слава бого всичко мина добре :) По затънах и с колата в едни калища.. домързя ме да дам назад и реших да газя разни ледове.. те пък взеха, че се понапукаха и опряха носача, прага и бронята :) Добре, че бях с танка както винаги и с малко по груби манипулации танка беше вън от гьола.. хаха. Еми приятно гледане на снимките, цъкнете върху тях за пълен размер.
Ей тука малко остана да падна от това паянтово кейче..  :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар