понеделник, 10 октомври 2016 г.

10 бързи в Япония - Nagoya castle и малко от мегданя им.


Японец и българин се заговорили за работа. Българинът попитал японеца:
- Вие в Япония, по колко часа на ден работите?
- По 9. - Отвърнал японецът.
- Що толкова много бе? - Зачудил се нашия.
- Ми 4 за мен, 4 за шефа ми и един за императора! Ами вие по колко часа работите на ден?
Българинът гордо отвърнал:
- 4 часа работим! 
- Е как толкова малко? - С недоумение гледайки попитал японеца.
- Ми ей така, император - нямаме, шефа - бал съм му мамата, така че само за себе си бачкаме.

Поглед от покрива на Нагойския дворец, онова хоризонталното е метро - Бойко не че нещо ама взимай пример.


Nagoya Castle


Това горе е златния им шаран. Споко, не е истински, истинския е бил откраднат преди векове и претопен - хаха.






Гъби да, диво растящи, в градинките из града, приличаха на сърнели, странно никой не ги бере.

Няма коментари:

Публикуване на коментар