четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Да усетиш вълните.

Някъде покрай източна Австралия, залезат наближаваше, а навън духашемалко силничко. Първо идеята беше да потренирам малко на открито, но плана се поизмени. Излязох отвън и вятъра ме блъсна заедно със чудните цветове на залеза и водата която вятъра вдигаше от вълните.


Слязох да съм по-близо до събитията и зачаках да дойде някоя вълна да ми се усмихне, идваха и си отиваха, пръскаха и шуптяха, водата се пенеше като миди на тенекия :) Морски пръски ми влизаха в устата и ми засоли на носа. Тази долната снимка тамън се чесах по носа и дойде една вълна и снимах без да гледам. После като я качих видях, че във вълната е имало два делфина един до друг..




Установих, че най-друдно за заснемане е цвета на водата.. така наречената безцветна вода придобиваше всевъзможни отенъци от светло синьо през зелено до жълто и оранжево и всичко това за части от секундата докато вълната се вдига, гребенът и изтъняваше и слънчевите лъчи пробиваха през водата и излизаха от другата страна на вълната.


Поснимах поснимах, понастръхнаха ми шошоните и реших, че е най-разумно след като слънцето се скри да ида на завет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар